Thursday, April 16, 2009

Aduhai penat nya.....

hari penat sedunia lah hari ni, perangai aku yg satu ni mmg payah nyaaaaa nak change, suka wat kerja last minit. Hari ni last anto claim kat opis aku, pasni nak kena online lah leceh lah kan...so hari ni ada lak training emmmm semput aku nak buat dua..... tp alhamdulillah lah siap gak both ;)

pastu pagi tu aku gi tgk opis awak2 aku yg dilanda flash flood, emmmm langsung tak leh nak masuk opis sbb the only road masuk opis dia tu dah naik air adalah paras peha org dewasa ..... kekekekek so dah dua hari declare darurat tak kerja.... kat area banting -klia mmg smlm banjir terus gak...area bukit changgang tu lagik siap org parking keta tepi2 main road n nampak ada lori askar tu tlg angkat2 barang.... emmmm so cancel lah nak cari umah area sini.. heheeehe out from list... hari tu kota warisan banjir jugak...

ptg after office plan nak gi bp alpha lipid, sekali kepala lak sakit...emmm tak tau kenapa....mula2 gigi sakit pastu dai dah tangkap kepala lak..terus balik umah. 

Balik2 layan tv jap, emmmm bosan lah tekan2 remote control tak tau nak tgk apa...csi dah katam tgk, last2 layan citer mertua vs menantu final episode, happy ending best...padan muka si marina n liza tu kekeekke 

No comments:

Post a Comment